Na pewno wiesz że aktywność fizyczna sprzyja wynikom każdej diety. Ma też istotne znaczenia dla zdrowego przytycia, chodzi o wzmocnienie tkanki mięśniowej, a to można osiągnąć tylko dzięki aktywności fizyczne i co ważne aktywność fizyczna pobudza apetyt!

Regularne ćwiczenia są naprawdę ważne!

Fitness_JKPrzede wszystkim wskazane przy przytyciu są ćwiczenia na siłowni, fitness, pływanie lub sporty lekkoatletyczne oprócz biegów. Mamy na celu wzmocnić mięśnie oraz pozbyć się tłuszczu bo tego nie potrzebujemy i nie chcemy obrosnąć w tłuszcz.

Ćwiczenia siłowe nie tylko wzmocnią Twoje mięśnie ale i będą się z czasem przy odpowiedniej diecie zawierającej w składzie białko zwiększą swoja objętość co wpłynie pozytywnie na Twoja sylwetkę

Wcale nie musisz stać się kulturystą ponieważ wszystko zależy od zestawu ćwiczeń jakie wybierzesz i ich natężenia. Złym myśleniem jest TAKIE, że siłownia to miejsce wyłącznie dla kulturystów i tylko oni tam przebywają a jeżeli zobaczą CIEBIE, chudego to będą się dziwnie patrzeć. Nic z tych rzeczy. Siłownia jest dla każdego w prawie każdym wieku i o różnej budowie ciała. Pomyśl że przecież ten kulturysta także musiał od czegoś zacząć prawda?

Jeśli budujesz masę mięśniową i ćwiczysz na siłowni, ćwicz tylko na ciężarach wolnych, czyli takich które to musisz podnosić własną siłą mięśni, bez pomocy specjalistycznych maszyn. np. wyciskanie sztangi leżąc na ławce – jest bardzo dobrym ćwiczeniem

Jeśli masz zmusić swoje mięśnie do szybkiego wzrostu, skup się na ćwiczeniach takich partii ciała jak:

  • nogi
  • klatka piersiowa
  • plecy
  •  barki

Ćwiczenia, które pobudzają najwięcej i zarazem największe włókna mięśniowe z możliwych. Tworzą zarazem największy wzrost dla Twojego ciała to:

  • Przysiady
  • Martwy ciąg
  • Wyciskanie na ławce
  • Wyciskanie żołnierskie (military press)

Oczywiście można ćwiczyć w domu z tylko z ciężarkami i ławeczką ale w wielu często brakuje na to czasu, bo w Domu mamy inne zajęcia. Więc planując zdrowe przytycie kup sobie karnet na siłownie

Pamiętaj, że Potrzeba min. 48 godzin na regenerację i wzrost. Gdy nie dasz obie czasu na odpoczynek, Twoje mięśnie mogą być jeszcze mniejsze niż zanim zaczniesz trenować. Więc podczas zdrowego przytycia wystarczy a 2-3 dni na tydzień..

 Czy przydarzyło Ci się  latem że po wyjściu z wody po dłuższej kąpieli dopadł Cię  głód? Zdarza się to bardzo często. Ruch w wodzie spowoduje dobry skutek w Twoim przypadku ponieważ nie dość że jest to idealny rozwój wszystkich partii mięsni jeżeli pływa się różnymi stylami, to po wyjściu z wody będziesz w stanie zjeść naprawdę porządny posiłek. Efekt głodu nasila się jeszcze bardziej wtedy gdy woda nie jest aż tak ciepła a wiec ideałem byłoby pływanie w morzu

Pamiętaj aktywność fizyczna podczas stosowania każdej diety jest ważne tylko jak we wszystkim trzeba zachować umiar. Oczywiście jeżeli pracujesz nad rzeźbą swojego ciała i zależy ci nie tylko na przybraniu na wadze ale na wykształceniu mięśni to Twoje podejście do aktywności fizycznej powinno wyglądać zupełnie inaczej i jest potrzebny szczegółowy plan treningowy, który może dla Ciebie dobrać doświadczony instruktor fitness w każdej siłowni    

Incoming search terms:

  • ćwiczenia na przytycie
  • jak przytyć w nogach
  • jak ćwiczyć żeby przytyć
  • jak przytyć ćwicząc
  • jakie ćwiczenia na przytycie
  • ćwiczenia żeby przytyć
  • ćwiczenia na przytycie nóg
  • jak przytyc w udach
  • silownia dla chudzielcow

Dodaj komentarz

Dziekujemy za Zaufanie
Centrum Promocji Wellness Rzeszów
Masz pytanie? Zapytaj

Polecane Suplementy Diety

Odwiedź Nas na Facebooku
Sprawdź Stan Organizmu

Archiwa